NOVICE IN OBVESTILA - ARHIV 2011

31.12.2011 - Voščilo !!!

13.11.2011 - Planinski pohod na Svinjak 13.11.2011 (1653 m)

V prelepem jesenskem vremenu so planinci PD Blagovica osvojili vrh Svinjaka (1653 m), ki se nahaja vzhodno od Bovške kotline. Na vkljub nizki nadmorski višini je bil z vrha zelo lep razgled na Rombon in Krnsko pogorje ter proti Bovcu in Soški dolini.

Več slik najdete v naši foto galeriji >>

Zapisal: Administrator

10.09.2011 - Planinski pohod na Lučki dedec (2023 m)

V čudovitem vremenu se nas je osem planincev podalo na Lučkega dedeca in Korošico. Tokrat smo izbirali malo brezpotja, markirane in nemarkirane steze, se včasih malo lovili po skalah, pa vendar varno prišli nazaj do vozil. Dan pa kot sem že rekel, naravnost čudovit za pohajkovanje po hribih.

Več slik najdete v naši foto galeriji >>

Vodnik PD Blagovica

20.08.2011 - Dvodnevni pohod na Säuleck - Avstrija (3086 m) prvi društveni tritisočak

V soboto 20. avgusta 2011 so naši planinci ob 5:00 uri zjutraj krenili  izpred planinskega kozolčka v Blagovici, skozi Karavanški predor do planine Dosner Alm na višino 1448 m nad dolino Mallnitz v Visokih Turah. Od tu so se vzpeli mimo koče Konradhutte 1600 m in Dosner Hutte 1976 m do koče Arthur Von Schmid Haus na višini 2281 m. Zaradi ugodnega vremena so se še isti dan uspešno vzpeli na vrh Saulecka. Po spustu z vrha prvi dan, so prespali v koči Arthur Von Schmid ter se v nedeljo po zajtrku vrnili v dolino. Pohod sta vodila Miro Podbelšek in Bojan Pustotnik.

Več slik z opisom poti najdete v naši foto galeriji >>

foto: Bojan Pustotnik

14.08.2011 - Planinski pohod na Montaž - Italija (2753 m)

V nedeljo 14. avgusta so se planinci našega društva odpravili na goro Montaž v Italiji, ki je najvišji vrh Zahodnih Julijskih Alp in za Triglavom drugi najvišji vrh celotnih Julijcev. Pohod je vodil Marjan Cerar.

Več slik s pohoda najdete v naši foto galeriji >>

foto: Marjan Cerar

21.05.2011 - Udeležili smo se 18. Kostelskega pohoda

V soboto 21. maja se nas je nekaj planincev udeležilo 18. Kostelskega pohoda. Pot se prične v Fari, skozi vas Potok, čez planoto Stružnico na rob Kuželjske stene. Pot poteka večinoma po gozdu, kjer lahko opazujemo raznovrstno cvetje. Nekaj časa smo hodili ob bistri, smaragdni Kolpi in cvetočih travnikih. V vasi Laze je bila druga kontrolna točka. Od tam nas je čakal še vzpon na Koso, potem pa spust v vas Potok, kjer smo zaključili naš pohod.

Več slik najdete v foto galeriji >>

Zapisala: Sonja Mlakar

20.04.2011 - Treking PD Blagovica 2011: Otok Krk (05.05.2011 - 08.05.2011)

Trking PD Blagovica 2011, od 5. maja do 8. maja 2011.

Vse, ki se zanimate za treking po otoku Krk, obveščamo, da bomo tudi tokrat izvedli tri ture, dve lažji in eno težjo (program sledi), predvidena je tudi vožnja z ladjo. Nastanjeni bomo v Hotelu Corintia v Baški, v ceni bo 3 x polpenzion in prevoz z turistično ladjo po programu, vodenje na posameznih turah in zavarovanje. Predvidena cena okoli 110,00 €, otroci do 12 let imajo hotel brezplačen.

Sestanek vseh zainteresiranih bo v petek 22.04.2011 v govorilnici TBLUS-a ob 14:00 uri za ŠD skupine Helios, za PD Blagovica pa v ponedeljek 25.04.2011 ob 17:00 uri v sobi društva v Blagovici.

Vabljeni tudi tisti, ki bi se le odpočili v prijetnem morskem letovišču, saj vam je na voljo v hotelu notranji in zunanji bazen, welness in lepa sprehajališča v okolici.

Informacije na tel. 041/710-681, Bojan.

19.04.2011 - Vabilo na 15. Šraufov spominski pohod 14. maj 2011

START IN CILJ: Pri gasilskem domu v Krašnji
PRIJAVNINA: 6,00 EUR
DOLŽINI POTI: Daljši pohod 27 km, krajši pohod 16 km;

OSTALE INFORMACIJE: Na internet strani www.krasnja.si - Razpis 15. Šraufovega spominskega pohoda.

03.04.2011 - Utrinki s 1. kolesarskega izleta v letu 2011 - Vzpon na Limbarsko goro

V nedeljo 03.04.2011 je potekal 1. letošnji kolesarski izlet na Limbarsko goro. V Blagovici smo startali ob 11-ih in se peljali po glavni cesti do Spodnjih Lok. Od tam smo jo mahnili po strmih klancih proti Limbarski Gori. Tako klanci kot toplo spomladansko sonce so nam dodobra ogreli mišice, zato smo si vmes privoščili kakšno pavzico za oddih in da smo lahko malo poklepetali. Čas je hitro minil in v dobri uri smo bili že na Limbarski Gori. Seveda je na vrhu sledil postanek za kakšen prigrizek in osvežilno pijačko, pa tudi na skupinsko fotografijo nismo pozabili. Malo smo se tudi pomenili o kolesarskih načrtih za to leto. Tu se je uradni del izleta končal, vendar je bilo vseh 10 kolesarjev enotnih da se z vodnikom spustimo v dolino po gozdnih poteh mimo Korp. Spust je bil zelo adrenalinski. Že takoj na začetku gozdne poti sem kot vodnik pokazal kako je potrebno pasti s kolesa...:). Po strmih klancih, na katerih je bilo precej listja in posušenih vej smo se uspešno in brez večjih poškodb prebijali proti Korpam. Zares lepa izkušnja in popestritev izleta z obilico adrenalina. Od korp naprej pa zopet po asfaltirani cesti do doline.

Več utrinkov z izleta si lahko pogledate v foto galeriji >> ali pa prek pod strani kolesarskega odseka >>.

Zahvalil bi se vsem kolesarjem za udeležbo na 1. letošnjem izletu. Komaj že čakamo na drugega.

Načelnik: Igor Trdin

06.03.2011 - Maškarada PD Blagovica 2011

Na pustno nedeljo, 6. marca 2011 ob 10:00 uri zjutraj smo spet rajale maškare po Blagovici. Mladinski in kulturni odsek PD Blagovica sta tudi letos pripravila maškarado za mlade in malo manj mlade v Kulturnem domu v Blagovici. Zbrali smo se v velikem številu na igrišču in se v pustni povorki podali čez Blagovico do Kulturnega doma. Tam nas je poleg tople dvorane, pričakala "DJ Rožica" s pustno glasbo. Maškare smo rajale, skakale in se zabavale, kakor se za pusta spodobi. Posebno doživetje je pust za najmlajše, katerih je bilo letos veliko pa tudi staršev se nas je letos veliko našemilo, kar je zelo pohvalno. Rajanje smo zaključili s pustnim krofom in darilci za vse maškare.

Več slik z letošnje maškarade najdete v foto galeriji >>

Zapisal: Ilija Medič

12.02.2011 - Predavanje: Rastline in naravne znamenitosti na Rokovnjaški poti

V soboto, 12. februarja 2011 je naše društvo pripravilo predavanje, na katerem je načelnica Odseka za varstvo narave Sonja Mlakar predstavila svojo seminarsko o Rokovnjaški poti, ki jo je napisala ob koncu tečaja za varuha gorske narave. Predavanje je potekalo v prostoru Krajevne skupnosti Blagovica, kjer se je zaradi zanimive teme zbralo veliko članov in krajanov. Namen predavanja je bil tudi spodbuditi pohodnike, da planinstvo ni samo hoja, tekma s časom, temveč se moramo znati ozreti okoli sebe in videti lepote, ki nam jih ponuja narava ter občudovati našo kulturno dediščino. Ob Rokovnjaški poti  lahko vidite veliko izredno lepih, zanimivih in redkih rastlin ter veliko število objektov kulturne dediščine kot so znamenja, kapelice, stare hiše, skednji, cerkve in podobno. Zato se podajte po Rokovnjaški poti in jo raziskujte.

Več slik s predavanja najdete v foto galeriji >>

Za vse, ki ste zamudili predavanje in bi radi pobliže spoznali našo Rokovnjaško planinsko pot, si lahko več preberete na strani Rokovnjaške planinske poti ali pa v seminarski nalogi Sonje Mlakar: Rokovnjaška pot (pdf, 3,79 MB) >>

Zapisala: Maja Medič

08.02.2011 - Na kulturni dan v hribe 2011: Kanjon Glinščice

Na kulturni praznik smo se podali v kanjon Glinščice. Startali smo pred Prešernovim teatrom v Boljuncu in se po kanjonu povzpeli do cerkvice, kjer smo nekaj besed namenili slavljencu za nameček pa smo zapeli še njego Zdravljico. Sledila je pot do vsi Botač vračali pa smo se po opuščeni Parancani. Tudi tokrat pisana množica pohodnikov, saj se nas je zbralo kar za dva avtobusa.

Več slik s pohoda najdete v foto galeriji >>

Zapisal: Bojan Pustotnik

29.01.2011 - 18. Občni zbor Planinskega društva Blagovica (2011)

Na zadnjo soboto v januarju smo imeli Blagoviški planinci svoj 18. redni občni zbor. V telovadnici šole v Blagovici se je ob 19:00 uri zbralo veliko število članov društva in prijateljev gora. V prijetnem vzdušju so nam predstavniki društva in načelniki odsekov predstavili poročila o delu društva v preteklem letu. Z zanimanjem pa smo si lahko pogledali na projektorju pripravljene slike odsekov z izletov in drugih dogodkov v letu 2010. S podanih poročil se je dalo ugotoviti, da društvo deluje uspešno, kar kažejo predvsem dobro obiskani pohodi, izleti in ostale prireditve društva. Predsednik društva Peter Urankar je predstavil obsežen plan dela v letošnjem letu. Plan se bo društvo trudilo izpolniti v celoti zato upamo predvsem na dobro vreme. Večer se je zaključil ob malici in prijetnem pogovoru članov društva in gostov.

Zapisal: Ilija Medič

23.01.2011 Tradicionalni zimski pohod Golčaj - Špilk 2011

Tradicionalnega zimskega pohoda Golčaj - Špilk se je v lepem vremenu udeležilo 74 pohodnikov. V dobrih sedmih urah smo premagali lepo s snegom polepšano pot, se okrepčali z odličnimi dobrotami na Dolinah, pri Matevžu na Kekcu posrkali čaj, ožigosali dnevnike, za konec pa kot vedno postanek pri Ovca Silvi na čaju in pecivu v Blagovici.

Več slik s pohoda najdete v foto galeriji >>

20.01.2011 - Plan aktivnosti PD Blagovica 2011

Tukaj si lahko pogledate in natisnite plan aktivnosti Planinskega društva Blagovica v letu 2011 (za ogled klikni na plan aktivnosti).

Plan aktivnosti 2011 si lahko shranite na vaš računalnik tukaj (PDF, 2,03 MB)  >>

Tajništvo PD Blagovica

31.12.2010 - Voščilo 2011 !!!

Srečno in varno na izletih v gorah v novem letu 2011

Upravni odbor
PD Blagovica

Arhiv novic !!!

<< Začetek < 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | > Konec >>

Stran 2 od 6

© 1993-2007 PD Blagovica.